Poštovné a balné, doručenie

Preprava je realizovaná slovenskou poštou.

  1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry, je tovar zasielaný 1.triedou doporučene. Doručenie zásielky je do 2 pracovných dní od odoslania.
    Cena: 1,80EUR
  1. Pri platbe na dobierku (platíte pri preberaní zásielky zamestnancovi slovenskej pošty), Cena: 2,80EUR
  2. Cena poštovného, dodanie mimo Slovenskej republiky, v rámci členských štátov Európskej únie, je cena poštovného 3€. Platiť za tovar je možné len dopredu. ( možnosť sa s kupujúcim dohodnúť aj na inej forme prepravy a inej peňažnej tarife prepravy ).
  3. Dodanie tovaru na území členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov, sa realizuje výhradne po predchádzajúcom písomnom súhlase kupujúceho s cenou za poštovné a prípadných ďalších dodacích podmienok.
  4. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.
  5. Pokiaľ nebude objednávajúci zastihnutý, dostane do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môže vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať o opätovné doručenie. U týchto zásielok nie je možná akákoľvek komunikácia s dopravcom a nemáme žiadnu možnosť zásielku ovplyvňovať či podrobne sledovať. Po odoslaní Vašej objednávky Vám vieme poslať Vaše podacie číslo zásielky pre sledovanie zásielky. POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Dodacie podmienky

  1. Tovar objednaný kupujúcim mu bude dodaný v závislosti od dostupnosti tovaru a prevádzkových možností predávajúceho v čo najkratšom termíne, štandardné dodanie tovaru je najskôr do 12dní od prijatia a potvrdenia objednávky a najneskôr však do 30-tich dní odo dňa potvrdenia objednávky predávajúcim.
  2. Pri každom tovare je uvedená dostupnosť tovaru. Označením skladom alebo vypredané. V prípade vypredania zásob sa budeme snažiť o čo najrýchlejšie doplnenie. V prípade, že si kupujúci objednal tovar, ktorý je v čase objednania vypredaný, predávajúci má právo predĺžiť dobu dodania, o čom kupujúceho informuje; v prípade, že sa tovar objednaný kupujúcim už nevyrába, predávajúci o tejto skutočnosti kupujúceho bezodkladne informuje a zároveň je predávajúci povinný do 14-tich dní vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok za tovar, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú na náhradnom plnení.
  3. Kupujúci je informovaný o všetkých zmenách v stave objednávky e-mailom.
  4. Kupujúci je povinný prevziať tovar. Ak nedôjde k prevzatiu tovaru kupujúcim v mieste určenom v objednávke, predávajúci má nárok na náhradu škody, vo výške účelne vynaložených nákladov spojených s dodaním takto objednaného tovaru a zároveň je predávajúci oprávnený odmietnuť zaslanie tovaru objednaného ďalšou objednávkou z dôvodu prvotne neprebraného tovaru.
  5. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.
  6. Tovar je dodávaný prostredníctvom Slovenskej pošty.
  7. Predávajúci nenesie zodpovednosť za dôsledky spôsobené oneskoreným doručením alebo stratou zásielky zavinenou prepravcom alebo nepredvídateľnou a neprekonateľnou prekážkou.
  8. V prípade, že sa zásielka s objednaným tovarom vráti späť na adresu predávajúceho ako nedoručená z dôvodov na strane kupujúceho (napr. nesprávne uvedená adresa, kupujúci zásielku neprevzal nedopatrením alebo úmyselne), predávajúci odošle kupujúcemu správu e-mailom so žiadosťou o informáciu, ako ďalej postupovať v súvislosti s objednaným tovarom. V prípade, že kupujúci požiada o opätovné odoslanie zásielky, predávajúci doúčtuje k celkovej cene zásielky aj cenu za dopravu z dôvodu ďalšieho doručenia, ktorá bude v rovnakej výške ako pri pôvodnom doručení. V prípade, že poštovné bolo zdarma, bude kupujúcemu doúčtovaná výška poštovného podľa spôsobu dodania.
  9. Informácie o cenách a spôsobe dopravy sú bližšie uvedené na: www.fioro.sk alebo na doméne www.naramkyshop.sk.
  10. Informácie o dostupnosti alebo prípadnom dodaní je uvedené pri každom výrobku. Pre viac informácii je možné nás kontaktovať na: fioro1@gmail.com
  11. Pri zlatých a strieborných produktoch je doba dodania 14dní, nakoľko je tovar vyrábaný na objednávku.
    Po záväznom objednaní  daného produktu a zvolení ponuky gravírovania  je potrebné uhradiť aspoň  50% zálohu z celkovej výšky uvedenej sumy produktu, nakoľko sa jedná o personalizovaný šperk. Po záväznom objednaní Vás budeme obratom kontaktovať.

Kontaktné údaje